Ophthalmogen Eye10 Advanced Eyecare

Αυτοθερμαινομενες κομπρεσες ματιων

Για την ανακούφιση των ματιών από τα οφθαλμικά συμπτώματα που προξενούνται από τα βλέφαρα

Οι Ophthalmogen EYE10 είναι οι πρωτοποριακές 40C αυτό-θερμαινόμενες κομπρέσες ματιών μιας χρήσης που συμβάλουν στην αντιμετώπιση της βλεφαρίτιδας, της ξηροφθαλμίας, την οφθαλμική κόπωση και τα πρησμένα-ερεθισμένα μάτια. Παρέχουν την κλινικά αποδεδειγμένη 40C θεραπευτική θερμότητα για 20’ και μπορούν να χρησιμοποιηθούν όπου και όποτε τα μάτια το έχουν ανάγκη.

Οι OPHTHALMOGEN EYE10 προσφέρουν:

• Αποσυμφόρηση των βλεφάρων
  • Αναζωογόνηση της περιοχής των ματιών
  • Ταχεία και μακροχρόνια ανακούφιση από την βλεφαρίτιδα και την ξηροφθαλμία
  • Βελτιωμένη άνεση για παρατεταμένη χρήση των φακών επαφής
  • Βελτιστοποίηση της ποιότητας της όρασης μέσω της σταθεροποίησης του δακρυικού φιλμ
  • Υψηλά επίπεδα συμμόρφωσης και ευχαρίστησης του/της ασθενή στην θεραπεία

ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ & ΟΙ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ

Η οπίσθια βλεφαρίτιδα (μεϊβομιανίτιδα) είναι μια χρόνια συχνά αδιάγνωστη φλεγμονή των βλεφάρων με αποτέλεσμα την εμφάνιση ξηροφθαλμίας και αλλεργικών συμπτωμάτων στους οφθαλμούς, λόγω της μειωμένης ποσότητας και ποιότητας ελαίου λιπιδίων στα δάκρυα που συνήθως οφείλεται στην δυσλειτουργία των λιπιδικών αδένων που βρίσκονται στα βλέφαρα. Τα τεχνητά δάκρυα συνεισφέρουν στην ανακούφιση αλλά αποτελούν μόνο συμπτωματική και συμπληρωματική θεραπεία.

ΜΕΙΒΟΜΙΑΝΟΙ ΑΔΕΝΕΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΩΝ

Οι μεϊβομιανοί ή λιπιδικοί αδένες που υπάρχουν στο άνω και κάτω βλέφαρο είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή του λιπιδικού στρώματος που είναι βασικό δομικό συστατικό των δακρύων, το οποίο συμβάλει στην επιβράδυνση της εξάτμισης τους.

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑΣ ΒΛΕΦΑΡΙΤΙΔΑΣ (ΜΕΪΒΟΜΙΑΝΙΤΙΔΑΣ)

Η δυσλειτουργία των μεϊβομιανών αδένων λόγω φλεγμονής στα βλέφαρα συχνά οδηγεί σε χρόνια ξηροφθαλμία και επανεμφανιζόμενα χαλάζια με συμπτώματα όπως:

• Ερεθισμένα, πρησμένα βλέφαρα
  • Κόκκινα, ερεθισμένα μάτια
  • Αίσθηση ξένου σώματος/άμμου στα μάτια
  • Αίσθημα καύσου, φαγούρας, τσούξιμο
  • Δακρύρροια
  • Ευαισθησία στο φως
  • Θολή όραση
  • Δυσανεξία στο μακιγιάζ
  • Δυσανεξία στους φακούς επαφής
  • Δυσκολία στην οδήγηση
  • Οπτικές διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια της μέρας

Συχνές αιτίες που συμβάλουν στην απόφραξη/δυσλειτουργία των μεϊβομιανών αδένων:

• χρόνια αδιάγνωστη φλεγμονή στα βλέφαρα
  • ελλιπής υγιεινή βλεφάρων & βλεφαρίδων
  • αναξέλεγκτη βακτηριακή ανάπτυξη
  • ακάρεα Demodex
  • δερματίτιδα
  • αντιγλαυκωματικές θεραπείες
  • μακιγιάζ
  • φακοί επαφής

ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ

Οι 40C αυτοθερμαινόμενες κομπρέσες Ophthalmogen EYE10 είναι η εξέλιξη της παραδοσιακής κομπρέσας. Συμβάλουν στην διάνοιξη των μπλοκαρισμένων μεϊβομιανών αδένων, στην βελτίωση της λειτουργικής τους κατάστασης, στην αύξηση της ροής λιπιδίων από τα βλέφαρα στους οφθαλμούς, στην σταθεροποίηση του δακρυϊκού φιλμ και την επιβράδυνση της εξάτμισης των δακρύων. Το πλήρες πρωτόκολλο θεραπείας των βλεφάρων σε περιπτώσεις βλεφαρίτιδας και ξηροφθαλμίας με έντονη συμπτωματολογία περιλαμβάνει την 40C θερμική θεραπεία των βλεφάρων με κομπρέσες Ophthalmogen EYE10 (Βήμα 1ο), τον καθαρισμό με Naviblef και το μασάζ των βλεφάρων με το Ophthalmogen Gel (Βήμα 2ο).

ΟΦΕΛΗ ΧΡΗΣΗΣ

Η καθημερινή υγιεινή των βλεφάρων με τις πρωτοποριακές 40C αυτοθερμαινόμενες κομπρέσες Ophthalmogen EYE10, συμβάλει στην αποσυμφόρηση των βλεφάρων και την βελτίωση της ποιότητας του δακρυικού φιλμ, που σημαίνει μια καλύτερη ποιότητα όρασης και ποιότητα ζωής. Τα υψηλά επίπεδα συμμόρφωσης και ευχαρίστησης που επιτυγχάνονται με την Ophthalmogen 40C θερμική θεραπεία λόγω της ευκολίας, ταχύτητας και άνεσης, την καθιστούν την καλύτερη λύση για τους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται από συμπτώματα βλεφαρίτιδας, ξηροφθαλμίας και ο χρόνος τους είναι περιορισμένος.

Αυτοθερμαινόμενες κομπρέσες ματιών

ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟΥΣ

ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

Θεραπευτικές Δράσεις

• Αντιφλεγμονώδες
  • Αντι-βακτηριακό
  • Αντι-demodex
  • Αντι-ιικό
  • Ενυδατικό, αναπλαστικό, καταπραϋντικό

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ & ΠΡΟΛΗΨΗ ΟΦΘΑΛΜΙΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ

ΒΛΕΦΑΡΑ & ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ

Τα βλέφαρα είναι μια λεπτή πτυχή του δέρματος που καλύπτουν και προστατεύουν τα μάτια.
– Είναι το λεπτότερο δέρμα σε όλο το σώμα
– Συμβάλλουν στην κατανομή των δακρύων στην οφθαλμική επιφάνεια
– Συμβάλλουν στην αποχέτευση των δακρύων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ & ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΧΡΟΝΙΩΝ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΤΙΔΑΣ, ΤΗΣ ΞΗΡΟΦΘΑΛΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΡΜΑΤΙΚΩΝ ΝΟΣΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ